Temeljem čl. 6. st. 1. t. 3. Zakona o pružanju usluga u turizmu , a u vezi sa čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14, 110/15, 14/19), obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga ili proizvoda mogu upisati u Knjigu prigovora koja se nalazi na blagajni ili mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:
WAYPOINT d.o.o.
Antuna Mihanovića 37
21000 Split
Prigovor je također moguće poslati faxom na br.: +385 21 367 686 ili e-mailom na: booking@waypoint.hr
Moguće ga je podnijeti i osobno u našim poslovnim prostorijama.
Bez odgađanja ćemo pisanim putem potvrditi primitak prigovora.
Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora.
Molimo Vas da u Vašem prigovoru obavezno navedete Vaše ime i prezime te adresu ili e-mail za dostavu odgovora.
Vaš Waypoint team