Temeljem čl. 6. st. 1. t. 3. Zakona o pružanju usluga u turizmu , a u vezi sa čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14, 110/15, 14/19), obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga ili proizvoda mogu upisati u Knjigu prigovora koja se nalazi na blagajni ili mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

WAYPOINT d.o.o.
Antuna Mihanovića 37
21000 Split

Prigovor je također moguće poslati faxom na br.: +385 21 367 686 ili e-mailom na: booking@waypoint.hr

Moguće ga je podnijeti i osobno u našim poslovnim prostorijama.

Bez odgađanja ćemo pisanim putem potvrditi primitak prigovora.

Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora.

Molimo Vas da u Vašem prigovoru obavezno navedete Vaše ime i prezime te adresu ili e-mail za dostavu odgovora.

Vaš Waypoint team